Co to takiego jest pompa hamulcowa?
Pompa hamulcowa to integralna część układu hamulcowego. Jej awaria jest ryzykowna dla kierowcy oraz pasażerów. Rolą maszyny pompującej przewodami płyn hamulcowy do hamulców jest wytwarzanie optymalnego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie jest przenoszony do cylinderków hamulcowych dociskające szczęki lub do tłoczków dociskających klocki hamulcowe do tarczy. W rezultacie wszystkie koła mogą hamować z tą samą siłą. Natomiast, pompa hamulcowa jak inne części w aucie ulega zużyciu. W takiej sytuacji niezbędna jest wymiana lub regeneracja pompy.
Najbardziej opłaca się regeneracja pompy hamulcowej, którą można zlecić w auto serwisie Unimot 1 w Białystoku czyli u nas. Jeżeli zgłosisz się do naszego warsztatu to natychmiast zaopiekujemy się Twoim samochodem. Po diagnozie usterki przystąpimy do jej usuwania. Już 34 lat regenerujemy pompy hamulcowe w Honda, Skoda, Jeep, Alfa Romeo, Peugeot, Daewoo, Dacia, Chrysler, Toyota, Seat, Renault, VW, Citroën, Fiat, Nissan oraz innych autach dla naszych klientów, dlatego masz pewność, że zrobimy regenerację dobrze.
Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Przechowywanie danych dotyczących reklam. Określa, czy i w jaki sposób pliki cookie związane z reklamami mogą być zapisywane na urządzeniu użytkownika. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy, Google Consent Mode ograniczy przechowywanie plików cookie reklamowych i nie będzie personalizować reklam ani mierzyć skuteczności reklam.
Zarządzanie danymi użytkownika wykorzystywanymi w reklamach. Gdy zgoda jest odmówiona, dane identyfikacyjne użytkownika, takie jak User ID lub inne dane śledzenia na poziomie użytkownika, nie są przesyłane do Google Ads ani innych usług reklamowych.
Zgoda na personalizację reklam. Pole to wpływa na to, czy Google może dostosowywać reklamy na podstawie zachowań użytkownika, historii przeglądania i innych danych.
Przechowywanie danych związanych z analityką internetową. To pole kontroluje, czy dane analityczne mogą być przechowywane, np. w plikach cookie Google Analytics. Gdy użytkownik nie wyrazi zgody, dane analityczne będą zbierane w trybie ograniczonym (np. bez identyfikatorów śledzących).